måndag 14 januari 2013

News update

Jag är fortfarande arbetslös :/ Segt. well well bara att fortsätta hålla tummarna och fortsätta söka jobb. Nu sitter jag och drar mig ännu en gång med en kopp kaffe  Det är sol ute och jag ska dra mig iväg till gymmet snart, blir så peppad när jag ser bilder på soliga sandstränder och nu vill jag verkligen få ordning på min geléhög till mage. 

Får ont i magen av att veta att jag har massor kvar att göra på teaterhistoria uppgifter till ikväll, blää men jag kan ju inte göra Conor besviken. Stackarna som hamnade med en skoltrött 21åring som inte har gått i skolan på snart tre år. Snacka om långlivad trötthet, jag tror den är kronisk... Jag har nog aldrig varit förtjust i att plugga, bådar gott för framtiden det.


Upptäckte precis att det är en bebis på min kopp! Den luras med att se ut som en helt vanlig vit kopp för att sen överaska en med ett boom babyface! Nåja ungen är söt, det är Micks brorsdotter Emma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar