onsdag 11 april 2012

Shopping

Var hos ryggknäckar idag igen och passade på att gå en vända på stan efteråt. Jag hade ju trots allt redan trotsat väderlagen. Är så fruktansvärt trött på dåligt väder arggghh.
Min tanke var att finna en snygg bikini men det fans inte en enda som jag tyckte var fin :/ Men HM hade rea på en del varor och hade jätte mycket basvaror för rimliga priser. Det blev en tröja och en skjorta som tillsammans gick på 180kr, helt okej.

Varning för ego bild!
Denna top blir Perfekt i sommar till Shorts och så kostade den bara 80 kr!
På bik bok skulle jag prova ett par blommiga shorts som jag gått och kollat på en tid. Dessa satt inte så bra men väl inne i prov hytten hittade jag något som såg ut som en hög med tyg. Så jag plockade upp den och testade för skojs skulle och råkade bli lite frälst. Det är en helt underbar t-shirt som är kort fram till och lång bak. Busigt mönster och form något jag är svag för. Tyvärr så var den ur en speciell kolluktion så den var dyr, kolla på prislappen och gav i från mig ett isch. 350 riksdaller tycker jag är lite saftigt för ett plagg. Brukar lägga ribban vid 200 kr om det inte gäller jackor eller jeans.

Men jag köpte den i alla fall men har 7 dagars öppet köp så vi får väl se om jag lämnar tillbaka den. Känner jag mig själv rätt gör jag det inte. 


Dåliga bilder men det ger en viss bild av hur den ser ut. Har precis listat ut att jag har självutlösare på kameran. Whiiooo alltså inga fler spegelkamera ego bilder i framtiden. 

Nu ska jag ta upp mitt serie tittande från igår. Försöker ta mig igenom Games of thrones som alla snackar så mycket om. Serien är otroligt väl gjord och sååå bra skådespeleri, dock är den lite väl magstark för mig emellan åt. Massa blod och huvuden som rullar. 


Update; Kul att det blev stördas strömavbrottet i hela stan precis när jag skulle publicera det här inlägget igår kväll. Det blev bäck svart i hela stan och framför allt i lägenheten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar