onsdag 18 april 2012

öhh

Jag är förkyld, helt klart värre än igår. Jag vet ju att den bästa medicinen är att inte göra ett skit så det är precis vad jag gjort. Förutom att jag vid fem tiden övningskörde med Chrille så har jag suttit inne och tyckt synd om mig själv. Ont i halsen, hängig och trött, inte roligt alls. Det måste verkligen vända helst till imorgon känner jag. Har en utlovad lunch dejt med Mor och bror följt av en promenad med Cassandra. Till helgen förväntas ju även en hel del party och då har jag verkligen ingen lust att vara sjuk. Så adjö lilla virus jag har inte tid med dig! 

Tidigare idag ringde Henea och vi prata en halv timma eller så. Mycket trevligt och kostsamt då hon fortfarande befinner sig i Dublin. Hon verkar trivas och jag kan verkligen förstå det efter min egen visit där. Hon frågade också om jag kunde vara kattvakt åt hennes katt Julius som i väntat på vaccin bor hos hennes mamma. Karin skulle på kurs nästa helg och då passar jag på att få lite kvalitets tid med kissen ;)

Vi får det nog ganska så bra ihop, Jullebulle och jag 

Nu ska jag fortsätta att dricka te och inte göra mycket mer än så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar