måndag 16 april 2012

Måndags mys

Det har varit en ganska så perfekt måndag med mycket uträttat och trevligt sällskap, älskar när man hittar på spontana saker. Gick som sagt ner på stan för att möta upp Channette och Cassandra och fann dem på Phoenix tillsammans med Martin. Det var ju en trevlig överraskning, har inte träffat honom på ett tag och det är alltid trevligt att ta igen lite. När vi alla fått mat i magen ville jag ha kaffe så vi styrde stegen mot det ända cafét som har kvällsöppet. First class coffehouse är verkligen inte bäst i stan men det är så himmla skönt att de har öppet på kvällarna för det behövs ställen som de. Vart annars ska man kunna ta en kaffe och mysa om man inte har lust att sitta hemma hos någon? Vid tio tiden så stängde de och vi styrde stegen hem igen. Super mys och vi har bestämt att ses igen på lördag och fira Cassandra som blir 21måndagen där på! Det blir nog skit kul och vi har utlovat Tequila race och det brukar ju aldrig sluta bra, kanske denna gång.



Att cykla hem var minst kul på hela dagen. Fullkomligt iskallt och jag hade i stort sätt förlorat känseln i fingrarna när jag kom hem. Nu längtar jag verkligen efter ljumma sommar kvällar och så kanske ett körkort så jag ändå slipper cykeln. Imorgon blir det nog en fika med kusinen som jag för övrigt inte sett på alldeles för länge, sen får dagen utvisa resten. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar