fredag 20 april 2012

Grått

Det är verkligen världens sämsta väder ute. Det är grått, snöslask och fruktansvärt kallt. Det var inte helt frivilligt jag gick ut med hunden idag. Sen var det bara att traska iväg till gamla stan för en lunch med mamma på hennes kompis Håkans kafe. Mamma åt en ädelost och lax paj och själv åt jag tandoori kyckling. Det var fantastiskt gott och det märks så tydligt när det är färska ingredienser och hemlagat.




Sen trotsade jag vädret igen och tog mig ner på stan för att träffa Heidi. Vi hade planerat en promenad men efter som vädret inte tillät så gick vi runt i gallerierna i stället. Tills Heidi skulle till jobbet, det blev inte så lång tid men trevligt var det i alla fall. 

Igår så var jag och Cassandra ute och promenera i en timma så då fick jag  lite motion. Då var det riktig behagligt ute men jag kände mig bra krasslig, men jag tror det går åt rätt håll och förkylningen ska nog ge sig snart. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar