onsdag 11 april 2012

Sol?!

Jag är så trött på det här vädret att jag kan spy! Jag vill ha sol så illa att jag skulle kunna börja grina.
Idag bestämde jag mig i alla fall för att hitta på något. Jag drog först och sola för även om det är grått behöver ju inte jag vara lik blek. Sen så cykla jag ner till friskis runt halv fem och gjort ett medel pass. Resten av kvällen har degats bort, förutom att fixa mat till mig och mor så har jag inte gjort mycket.

Tidigare idag så hade jag fått ett samtal från Konsum där jag har sökt jobb. Mobilen var död då jag inte kunde ladda den igår på grund av strömavbrottet. Så jag ska ringa tillbaka imorgon, det handlar om jobb skulle jag tro wiiihooo!

Sen så blir det övningskörning med bror. Håller alla fingrar jag har i hopp om bättre väder till imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar