onsdag 25 april 2012

Same old same old

Förutom tre timmars jobb så har dagen rullat på som vanligt. Fick veta lite hur jag jobbar framöver och som jag befarade så jobbar jag nästa vecka. Det förstod jag ju egentligen men jag hade hoppats på annat. Så nu har jag skrivit till Mick och förklarat att jag inte kan komma på hans 30års fest i Irland. Mitt hjärta är lite förkrossat för tillfället och jag är deppig. Det var min ljuspunkt att få åka tillbaka till Dublin. Alla härliga människor och att få komma bort igen. Men men det får väl bli någon annan gång men fy så trist :/ Den här veckan har varit riktigt tuff, ingenting har känts roligt. Är i en riktig depp period med dagar som ser likadana ut, tar verkligen en dag i taget och hoppas att den andra är roligare än den innan.

Graham, Henea och Mick vid Glendalough. 

Imorgon ska jag ner och se estet treornas uppsättning av Jesus christ superstar, det ska bli intressant.

2 kommentarer:

  1. jäklar vilken fin bild!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, visst är det vackert. Ett av det vackraste ställena jag har varit på!

      Radera