onsdag 18 april 2012

Förkyld?

Har verkligen känts som att jag har en förkylning på G idag. Är jätte snuvig och hängig och har varit det sen jag steg upp. Men detta har dock inte satt stopp för att jag ska få något ut av även denna dag. Började med att jag och Chrille övningskörde ett par timmar. Det gick jätte bra och det känns nu som att allt mer börjar släppa, åkte för första gången i 90 km/h och det var ingen större fara. Efter det hann jag i stort sätt bara innan för dörren innan Melanie smsa och fråga när vi skulle ses. En timme senare satt jag på Waynes och mös med kusinen. Vi satt där till stängning innan vi fortsatte hem till henne. 

Fin kusin som finns här Mewls

Sen cykla jag ännu en gång hem i en iskall kväll. Resten av kvällen har spenderat med att ta upp mitt Friends tittande. Har haft ett ganska långt uppe håll då jag tittade så intensivt på det förut att jag i stort sätt kunde alla avsnitt utan till. Jag råkade liksom citetar repliker dagligen utan att tänka på det. Har börjat titta på säsong 5 som är en favorit då Monica och Chandler blir tillsammans. De två är mitt absoluta favorit par när det kommer till tv serier. Jag bara älskar deras förhållande, ett sådant jag vill ha. Som inte på något sätt är perfekt men så kärleksfullt och fyllt med humor. 


Jag vill också hitta min Chandler. Trots att han är ubertöntig så är han lite av min ideal kille. Jag är svag för charm och humor. 
Nu ska jag bädda ner mig och försöka bli frisk till imorgon, Dock är det förmodligen värre.

Natti Natti 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar