fredag 13 april 2012

Done

Då var min lilla Intervju på Konsum klar. Tydligen så hade de intervjuat en liknade tjej och det står mellan oss båda vem som ska få jobbet. Jag fick en lite känsla av att det kanske blir den andra tjejen men det återstå att se. Jag tycket inte jag fick chans att prata om mig själv så mycket. Hon snackade mest om hur det var att arbeta där och frågade inte så mycket om hur jag är. Många av de sakerna hon tog upp har jag ju mer än väl erfarenhet ifrån Pizza hut. Otrevliga kunder bland annat hade vi ju fler talet om dagen på flygplatsen mens man kanske har några i veckan i mataffären. Stress nivån som gav folk magkatarr är nog heller inte lika hög. 
Sen var jag lite osäker på om hon läst mitt cv ordentligt. 
Vi pratade om att kunna ringa in folk när någon är sjuk. Hon påpekade att man då ringer henne och inte en kompis när man är sjuk. Fast jag syftade på att jag som vaktledare hade haft de ansvaret på Pizza hut att vid sjukanmälning lyckas ta in extra.

Nåja det visar sig, svar får jag på måndag, nu ska jag ut och röra på mig lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar