fredag 1 mars 2013

Usch

Mår så dåligt över det här provet jag ska ha. Kommer inte alls gå bra. Jag kan inte alls alla drycker vi serverar på jobbet, inte heller vad som är i all mat. Dålig servitris ja visst! Ne fy fan jag vill inte vara här just nu. Jag fryser, har ont i magen över det här jobbet, känner mig ensam och sliten.

Jag vill hem nu, okej! Ibland undrar jag verkligen vad jag skulle hit och göra. Nå ja allt har inte varit dåligt men de senaste månaderna har varit tuffa. Kanske var det meningen att jag skulle hit för att sen kunna åka hem och få lite ro i själen. Landa lite hemma och inte var så himla flyktbenägen hela tiden. Ne nu vill jag hem!

Idag är det första mars, tänk så härligt. Kommer våren nu tro? Jag hoppas det i vart fall. Första mars betyder också att det är fyra månader kvar tills jag kommer hem. Då har jag inte sett eller satt min fot i Eskilstuna på ett halv år. Det är det längsta jag varit hemifrån i mitt liv. Lilla soliga sommar Eskilstuna, jag längtar så, det kommer bli toppen. Och tänk vad extra bra det kommer kännas efter att det har varit lite kämpigt här borta.


Vi ses fina du...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar