lördag 23 mars 2013

En snabb titt

in på bloggen innan jobbet börjar idag. Idag så börjar jag ju inte jobba förens fem men jag är så förbannat dålig på att ta vara på tiden innan jag börjar när jag jobbar just sent. Så idag bestämde jag mig för att i vart fall dra till gymmet. Så där spendera jag en timma, sen drog jag till Lidil och handla massa skit. Sen så har jag gjort en otroligt god lunch.

Ser ju faktiskt lagom osmakligt ut så där på bild men oj så gott det var. 
chili och citron stekta räkor.
Paprika, lök och feta omelett 
och så keso till det.
Fantastiskt gott och inte onyttigt heller så dubbelt plus på det.

På väg till Lidil så prata jag med mamma i telefon och jag må vara en mycket töntig 21 åring men jag saknar min mamma ofantligt mycket. Just nu vill jag typ inget hellre än att få åka hem och få en kram av mamma. hehe ja sån är jag. Vi pratade om att hon och Peter ska komma och hälsa på och det hoppas jag verkligen kommer hända snart, nu i April om jag får som jag vill. De kommer då också att få ta med sig en extra väska hem som jag betalar. Full med massa av mitt skit här ifrån. Jag längtar och det är liksom skönt att ha något att längta till. 

Ne nu ska jag packa jobb väskan.

På återseende.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar