torsdag 14 mars 2013

Showcase

Igår hade vi då våran föreställning med våra dialoger. Det gick skit bra och jag är så stolt över mig och mina klasskamrater för det vi hade att visa. Fick för första gången se den andra klassen också och det var jätte intressant. De verkar väldigt annorlunda från vad vi gör.Vi hade bara klassiska bitar medans de hade moderna, jag tyckte vora gjorde sig bättre på scen.

Efteråt drog vi till stammis puben och tog några glas vin. Alltid lika kul att gå ut med klassen. Vi gick vidare till Dawsons 37 där vi varit förut. När klockan dock började visa på efter klockan två så var jag jätte trött. Var väl jobb, stress och oro över allt som tagit ut sin rätt och jag var så redo att dra hem. Jag och en tjej som heter Ali drog till Burger king och fixa fylle käk och sen hem och sova. Trevligt hade jag i vart fall och vi är verkligen ett super härligt gäng, längtar tills nästa gång vi ses. Kameran fick inte följa med av någon konstig anledning. Men denna bild på mig skickade min klasskamrat Colin till mig, så den bjuder jag på.


Blek och jävlig ser man ut, men det är inte precis som om det bjudids på så där jätte mycket sol här borta. Min nya byxdress fick följa med ut. Jag tyckte väl egentligen den var lite kort och tunn men det sket jag i, jag vill ha något nytt på mig och då blev det så. 

Bjuder även på en gammal bild från julfesten.

Nu väntar en jobb helg som även innebär st particks day på söndag. Det ska bli spännande att se hur det blir, säkerligen massa jobb till väldigt sent. Men den här helgen blir ju inte längre än någon annan helg och tiden ska nog gå framåt även denna gång. 

Nu ska jag snart sova och hoppas på att vara ordentligt utvilad till imorgon.

Sov gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar