söndag 24 mars 2013

Söndag

Påhittig rubrik där!

Idag är det 98 dagar 9 timmar 16 minuter och 22,21,20 sekunder kvar till jag åker hem och flyttar in i min nya lägenhet. Jo men asså jag längtar så det nästan gör ont i hjärtat. Jag kan inte komma att ångra att jag åkte hit för jag är ändå lärt mig massor om mig själv. Men nästa gång jag ger mig ut på äventyr så ska det vara mer i genom tänkt och inte så där i sista minuten och i panik som det här var.

Nu är det snart påsk och i och med nästa vecka väntas mer jobb. Jag jobbar mån till torsdag och sen även söndag. Med mina fredag till söndag den här veckan så blir det sju dagar på raken, inte ultimat men knappast första gång det händer. Jag har dock fredag och lördag ledigt vilket blir toppen. Har en känsla av att den här veckan kommer flyga förbi och vips så är vi inne i April. Och ett steg närmare sommaren och en hemfärd.

En dag i taget ska man väl leva men jag funkar inte riktigt så. Jag tar dem veckor i taget istället. Jag kommer nog få ordning på livet i sinom tid men förtillfället är jag en väldigt förvirrad liten individ.

Nåja det jag vet med all säkerhet är att jag ska till jobbet snart så jag säger tills vidare nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar