söndag 19 februari 2012

One down..

av mina tre punkter på dagordningen. Den där saken som var inplanerad till 11.30 är nu gjord. Jag hade ingen aning om hur lång tid det skulle ta, hade räknade med en timma eller så. Det visade sig ta fem minuter vilket var skönt.
Det är egentligen en helt onödig grej men något jag har gått och tänkt på i flera år. Så nu med mina besparade pengar och i brist på annat att göra bestämda jag mig för att bara få det gjort. Jag har bestämt mig för att göra en permanent hårborttagning under armarna. 

Ända sen puberteten har jag gått och stört mig på hår under armarna. Dels för att det inte fyller en funktion plus att det ser o fräscht ut. Jag har så pass mörkt hår att jag i stort sätt måste raka mig varje dag. Det blir dock alltid en mörk skugga under huden och huden blir helt förstörd av allt rakande. Så nu tänker jag unna mig det här för min skull så jag slipper tänka på det något mer. Tror inte jag kommer ångra mig. 

Nästa punkt på dagordningen blir att träna klockan 15:00 med underbara Heidi. Sen hoppas jag på galna upptåg med Channette och Cassandra. Men först av allt väntar en helt ny bryggd kopp kaffe på mig. 

Tydligen min favvo kopp eftersom jag kom på att den gjort en cameo tre gånger på dessa tre dagar min blogg funnits. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar