lördag 18 februari 2012

Dagen efter...

Seg kan man säga. Är lite så där små bakis idag, inte så farligt men jag är extra seg idag. Tackar vet jag kaffe såna här dagar. Eller ja alla dagar egentligen, alla som känner mig personligen vet att jag är ganska så beroende av den där koffein fyllda beska drycken. Den är min bästa vän på morgon och egentligen vilken tid som helst på dygnet en kaffe sitter aldrig fel. Svart ska den vara också, inget jäkla socker eller mjölk i.

Jag och min kaffekopp vi är bästa vänner, fast en mycket olika la la la... Röran i bakgrunden är snart ett minne blott. 


Gårdagen bjöd på utgång trots min motvillighet. Det brukar bli så efter lite vin, helt plötsligt låter det allt mer lockande. Men det blev som vanligt en besvikelse. Kusinens sällskap var så klart trevligt men brasse är bara inte min grej. Igår var musiken skit trist och dansgolvet halvfullt, människorna var antingen småfolk (92,93or) eller wannabe stekare. Inte riktigt min typ av folk, självklart fanns det några guldkorn i form av vänner men det var på tok för få. Jag tog två shots bara för att göra dansgolvet roligare. Något jag får betala för idag huvudvärksmässigt och på kontot.

Idag var egentligen planen att gå och träna men jag gör inte gärna det bakis. Friskis stänger 16:00 på lördag vilket är skittrist när man kanske piggnar till vid fem tiden. Nä det får bli att städa istället så någon nytta blir gjord, sen kanske jag dammar av löp bandet i källaren och springer lite. Den här veckan har träning varit dålig och jag måste ta i tag i det igen. Nästa vecka bli en träningsvecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar