måndag 20 februari 2012

Solsken

Idag vaknade jag med solen i ögonen, något jag gillar massvis! Är så otroligt pep inför våren och sommaren. Mina favorit årstider, de senaste åren har jag enbart blivit deppig av hösten och vinter. Mörkret och kylan är en så otroligt taskig kombo.

Igår bjöds på massa mys men ingen träning. Planen var ju träning kl 15:00 men Dannie kom emellan och vill ha mitt sällskap över en kaffe, då får man offra sig. Efter det drog vi i sällskap av Channette vidare till Cassandras nya lägenhet. Den är jätte söt och ligger centralt och bra. Så skönt att den tjejen finns i stan igen så man slipper åka ut till Kungsör när man vill ses.

Channette hade jag inte träffat sen hon åkte på kryssning till Riga. Hon hade varit så söt att hon hade köpt en te burk till mig. Förutom kaffe är jag också ett stort fan av te, och jag samlar på te burkar från lite överallt. Har bland annat en från London och en från Paris. I burken hade hon lagt ett helt underbart lös te i, Det både luktar och smakar helt fantastiskt.

Det är små blomblad och rosor inuti, ser lika sött ut som det smakade!

Nu väntar dock träning, Så det är dags att slänga på sig träningskläderna och dra ner till Friskis. Ikväll ska jag och mamma på bio. Vi ska se Järnladyn med Meryl Streep en av mina absoluta favorit skådespelerskor. Det ska bli jätte mysigt.
See ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar