fredag 17 februari 2012

Friday night

Både bilen och min bror överlevde, en lyckad övningskörning med andra ord. Vi var ute och svängde i vilsta och det känns bättre och bättre för varje gång jag sitter bakom ratten. Det ska nog gå det här med, måste bara köra oftare och plugga bättre.


Den här låten når helt nya höjder i mina wezc-lurar, helt sjukt vilket beat.

Nu sitter jag och diggar party musik och väntar på att maten ska bli klar ( en klar fördel med att bo hemma, egen kock ;). Sen bär det av till kusinen för ett par glasvin och sedan vidare till Sylvia. Hon har därefter lust på Brasseri le grand men kan inte påstå att jag själv är pep. Tycker inge vidare om det stället men det beror ju lite på vilka människor som är ute. Nåja man ska aldrig säga aldrig, det kanske blir en sväng innan för brasses portar. Kusinen har ju Vip kort så vi kommer ju in gratis. Kvällen får utvisa vad som sker.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar