söndag 26 februari 2012

Stockholm del 1

Igår begav vi oss till Kista för att vara med på inspelningen till tv3s nya satsning miljon jakten. 
Det var Channette som fråga om jag ville hänga på och det lät som en kul grej. Så igår agerade jag, Channette, Fabian och Cassandra publik till det nya programmet.

Programmet är ett samarbete med postkod miljonären så alla i publiken hade lotter och var med och tävlade. Dock var det inte så att de med lotter var tillräckligt för att täcka alla platser. Och de vill ju inte gärna ha luckor i publiken i tv så det var där vi kom in i bilden. De platserna som stod tomma fylldes med statister. Så av 250 platser var kanske 25st fyllda av statister så vi var ju inte överdrivet många. Vi hade ingen chans att vinna något då vi inte hade några lotter men vi skulle sitta och hoppas och hurra som om vi hade. Det var faktiskt väldigt kul och det var extra roligt att se hur ett sånt här program ser ut bakom kullinserna. Vi blev belönade med lunch och en goodiebag och en rolig lördag så jag är nöjd.

Jag får inte avslöja något av hur det gick och vad folk vann eller summor, jag vågade heller inte ta några bilder från själva inspelningen men bjuder på några från innan när vi satt och luncha. Jag tror "mitt" avsnitt visas den 11/4 så då får ni hålla koll efter mig i publiken.

Fina Fabian och Channette

jag och fina Cassandra visar stolt upp våra statist kort


Massa folk var av 90% var pensionärer 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar