fredag 17 februari 2012

Here we go again

Har bestämt mig för att ännu en gång ge mig ut i bloggvärlden. Detta blir tredje gången gillt så vi får väl se hur det går. Jag är ruskigt taggad den här gången, det ska bli skönt att få skriva av sig. Den här gången kommer jag skriva helt efter eget huvud. Det jag känner för att blogga om för stunden och inte tänka så mycket på vad de där två läsarna vill läsa om. Det blir kortare inlägg men oftare, fick flera klagomål på den förra att alla inlägg var som noveller.
Ska också leta fram kameran så jag får in lite bilder här och där. Det blir nog kul och förhoppningsvis finns det någon som vill läsa.

Nu väntas övningskörning med bror min, det är strålande väder ute så vi får se om det kan ljusa upp det faktumet att jag är sämst bakom ratten. Om lyckan är med mig på vägarna hörs vi snart igen.

Chio

2 kommentarer:

  1. Jag kommer läsa iaf;)roligt! Kram anna

    SvaraRadera
  2. Tack Anna :) Alltid kul att skriva och veta att i alla fall någon läser!

    SvaraRadera