onsdag 22 februari 2012

Ups and downs

Idag har varit en riktig upp och ner dag.
Fikade med fina kusin Melanie runt två tiden och var ganska så seg men det var trevligt. Träffade även fina Henea på stan som jag inte träffat på evigheter, vi har bestämt dejt imorgon.

Världens finaste Melanie
Sen bar det av till gymmet och då blev jag så sjukt trött. Släpade hem mig själv efter det och är verkligen super grinig och hungrig när jag kommer innan för dörren. Väl hemma diskuterades det var vi skulle äta och jag blev irriterad och muttrade lite mer än vad som kanske behövdes. Men speciellt Peter har en tendens att gå mig på nerverna när jag är trött, han vet om det också och tycks göra sitt bästa för att krydda lite extra.

Nu med både mat i magen och en hel del kaffe är jag nöjd och belåten. Synd bara att jag har piggnat till också, hade varit bättre att förblivit trött och sovit nu istället. Måste verkligen ställa om mig själv till hyfsade tider. Om jag får ett jobb snart löser det sig nog, hoppas så sjukt mycket på ett jobb nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar