torsdag 23 februari 2012

Long time no see

En snabb update från dagen slängar jag in här innan läggdags. Idag spenderade jag dagen med underbara Henea och Mathilda. Henea är ju min forna sambo från Norge, henne har jag inte sett sen jag var där på en visit i december. Hon är nu hemma ett par veckor till min glädje.

Vi myste på Waynes coffe och snacka framtids planer, båda har siktet inställt på London och med hjälp av hennes nyblivna (dock ingen överraskning) pojkvän så får vi extra hjälp. Även denne var ett stort samtals ämne ;)

Dessa vackra damer vägrade sitta still där av den suddiga bilden

Väl där dök fler Norge människor upp, nästan som om vi planerat att träffas där allihop men det var ren slump. Underbara Stina och Jonatan hade vägarna förbi Waynes. Båda två jobbar ju på min gamla arbetsplats , jätte kul att få träffa dem och få uppdateringar om vad som händer på Gardemoen.

På söndag dyker även en annan av mina Norge människor upp i stan och det ska bli så härligt att träffa honom igen. Ska bli kul att se hur denna irländare gillar this hellwhole we call home (Eskilstuna).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar