onsdag 19 december 2012

Home Sweet Home

Jag är hemma i ett snöigt Sverige och jag absolut älskar det. Så mysigt att bli välkomnad av alla med öppna armar. Konstigt vad det känns som att jag knapp varit borta, E-tuna är sig likt och det är förbannat mysigt att träffa alla igen.

Dagarna sen hemkomsten har bestått av massa kramar och att träffa vänner och familj. Har dock ännu massa folk kvar att träffa. Kusinen har inte ännu hunnits med och inte bror och svägerska heller och det ser jag ju framemot massor.

Jag har en känsla av att det här kommer bli ett toppen jullov. Jag ska bli bättra på att uppdatera. Imorgon får kameran följa med till Sylvia där det vankas mys. Den har legat urladdad sen jag kom hit. En anledning till att bloggandet gått trögt. Sen så har jag tillåtit mig att bara ta det lugnt och andas in den kyliga svenska friska luften ett slag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar