onsdag 5 december 2012

Händelselös dag

Kan inte påstå att dagen hittills har varit så händelsefylld  Jag gick dock iväg till stan en sväng. Postade två vykort till min morfar och min farmor och farfar. Jag hoppas de kommer fram innan jul har dragit på att posta dem alldeles för länge. Sen gick jag och kolla lite i affärer och lyckades trots mitt köpförbud komma hem med två tröjor, illa. Dags att börja prioritera julklappar men det är så svårt att köpa saker till folk. Jag vill inte bara köpa vad som helst det måste vara helt perfekt och något som bringar ett leende till deras läppar när de öppnar den.

Nu ska jag traska till skolan för sista lektionen för i år. Jag är lite pirrig har jobbat på min monolog idag men känner mig för första gången lite tveksam, tror det är förkylningen som får mig lite ut gängor. Har lyssnat på de St Louis blues idag då den nämns i monologen. Det var lärarens råd då vi bör veta vad vi talar om, hade tänkt göra det länge men helt glömt bort. Det är en ganska så trevlig lite melodi :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar