måndag 3 december 2012

Button factory

Ska snart dra mig till skolan och ännu en kväll av teater skoj. Hört rykten om att vi äntligen ska å våra Gaiety hoodies och det gläder mig :) Idag är en av de två sista lektionerna innan slutspelet på måndag nästa vecka. Sen söndagen efter åker jag hem till svealand, jag gläder mig så oerhört till att får komma hem och njuta av familj och vänner och julmys, I can't wait.

I lördags var vi ute på The button factory, det var meningen att Jorge skulle joina oss men han banga i sista stund, hade mycket och göra och tyckte det var kallt, knasiga spanjor ;)
Slänger in lite bilder, det var riktigt trevligt och jag och Henea gav oss på Tequilan igen så klart. Lyckas aldrig gå ut utan att det blir en shot eller två men så är det ju väldigt gott också. Jag och mitt huvud klarar av det utmärkt så länge vi håller oss till en rimlig mängd så länge jag inte har en hel flaska till mitt förfogande hehe. Det varvade dj hela kvällen, det var en som heter Actress som var huvud akten men jag var mer intresserad av killen som kallar sig själv Monto, han spelade innan och hade ett väldigt intressant sound. Bara 19 år gamla och jag tror nog det kommer gå väldigt bra för denna Irlands födda dj.









Det var inte så lätt att ta bra bilder där inne, plus att jag inte vill dra uppmärksamhet till mig med att ha blixten på. Efter några shots tequila blev du ju ännu svårare om man säger så ;)
Ne nu högtid att traska till skolan.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar