torsdag 3 maj 2012

Uttråkad

Idag har energin varit låg och dagen har mest fått passera. Jag och Mamma var nere på stan en sväng då det bjöds på matmarknad. Det var jätte mysigt och alla dofter var underbara. Solen värmde skönt och det var väldigt trevligt att bara gå runt och kolla på alla olika sorters mat från alla världens hörn. Vi käkade wok från ett tahilandskt stånd och sen avslutade vi med kaffe och att dela på en kaka på waynes. Sen gick vi hem och slumrade lite. Så här å kvällskvisten har jag sneglat på Let's dance lite gran men i övrigt inte gjort något vettigt.



Fatta att jag blev lycklig när jag såg alla Storbritannien flaggor ;) Att bara gå runt och höra alla engelsktalande människor gjorde mig om möjligt ännu mer sugen att komma iväg till England. 

Inspirationen och motivationen har varit låg i några veckor nu, känns som att jag inte riktigt har kommit tillbaka i gamla vanor sen jag kom hem från Irland. Dags att styra upp livet lite känner jag, framför allt måste jag hitta tillbaka till träningen som är en stort del till bättre välmående. Nu väntar sängen och imorgon är det jobb som gäller. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar