söndag 6 maj 2012

Music

Gårdagen spenderades hemma hos Fabian med middag och lördags godis :) Jätte mysigt och jag tog bilder som inte fick följa med hem tydligen då jag glömde kvar kameran. Suck :/ Han förbjöd mig dock från att se hockeyn då han själv är totalt ointresserad av det. Jag tog reda på senare att Kronorna vann med 4 - 1 mot Tjeckien, underbart.

Nu så skiner solen men det blåser lite. Jag ska sätta på mig gympa dojjorna och stoppa in ipodlurarna i öronen och gå på promenad. Det gäller att passa på varje dag det är fint ute.

Apropå musik har jag kommit på att det finns en bra grej med reklamer. Jag hatar dem ju för det mesta, stör mitt i en film eller tv program och oftast är de dåliga och störande. ibland rent ut sagt provocerande. Men en positiv sak med dem är att det oftast är bra musik i dem. Härliga låtar som fastnar i skallen direkt. Här är ett smak prov på musik som jag har letat upp efter jag hört dem i en reklam.

Fritidsresor

Viasat film

Lindex

Alltid trevligt med ny musik i spotify listan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar