onsdag 9 maj 2012

Duktig tjej

Som trotsade vädret och gick ut på promenad trots att det är mulet och regn. Det blåser till och med ganska kallt. Men med rätt kläder och tempo så är det inte så farlig att gå ut och gå. Har ju kommit till den läskiga insikten att det faktiskt bara är en månad kvar till sommaren nu. Så nu är sista chansen att ligga i innan bikini säsongen. Jag brukar räkna att det är sommar på riktigt när skolorna går på sommarlov vilket sker i Juni. Jag har också en känsla av att Maj kommer flyga förbi då jag har fullt upp.

Gick förbi badplatsen Vilsta. Svårt att tänka att det kommer krylla av semestrare här om en månad när vädret är som detta.

Min underbar everest jacka som håller än varm på promenader och jogging turer. Bekväm är den också. Köpte den på Ullared för två eller tre hundra kronor. Ett otroligt bra pris tycker jag då jag länge kollat på andra jackor som var betydligt dyrare. 

Nu ska jag hoppa in i duschen och bli lite varm tänkte jag. Avslutar med en låt som faktiskt från början var kusinens favorit men som också har hittat en plats i mitt hjärta. 
Den är så fruktansvärt mysig, passar utmärkt att mysa till hemma en dag som denna. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar