torsdag 3 maj 2012

Skapar kväll

Idag blev jag väckt av att telefonen ringde klockan 6.40. Vad annars om inte jobbet, det var en tjej som var sjuk och jag var den ända som kunde komma in. Inte mig emot, synd bara att jag gick och la mig så jävla sent kvällen innan. Var å plats klockan 7.00 sen jobbade jag till klockan 16.00. Det gick jätte bra men resten av dagen har jag varit sliten. Chrille kom över på en Kaffe runt fem och runt klockan sex traska jag mig hem till Channette. Channette är hemma från Stockholm tills på fredag. Så vi plus Fabian beställde mat sen så bestämde vi oss för att ha skapar kväll. Plocka fram papper, penslar, pennor och lät kreativiteten flöda. Jag är ingen hejare på att måla men kul är det i alla fall :)




Härligt som alltid att hänga med dessa :) Nu ska jag sova för jag är aptrött!
Over and out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar