torsdag 17 maj 2012

Beslutsångest

Jag har nog inte skrivit det här men imorgon så ska jag till Stockholm för att kolla på Let's Dance. Mamma fick erbjudan från jobbet att åka med buss till Stockholm, bli av släppta i gamla stan och äta. Sen vidare till inspelningen där vi får två glasvin, vi båda tyckte det lät som en mycket trevlig idé. Även om jag kanske inte är så där tokig i programmet så verkar helheten väldigt mysig. Jag har faktiskt följt den här säsongen något jag aldrig gjort tidigare.
Man skulle vara uppklädd stod det så nu har jag lite besluts ångest vilken klänning jag ska ha på mig. Jag har två möjliga.

Den här var min fest klänning på studenten, alltså den jag hade på kvällen. Den är färgglad och fin, väldigt kaxig men kanske aningen kort för imorgon.
Den här är betydligt snällare och längre. Har bara haft möjlighet att använda den en gång och det var i Oslo på ett födelsedagsfirande. 

Över på båda hänger en kort kavaj, den har lite bredare axlar som jämnar ut mina breda höfter en del. Nu gäller det bara att besluta vilken det blir. Lyx problem ;) Jag tror nog dock att det lutar åt den blommiga längre klänningen. 
Nu ska jag slänga i mig någon lunch för att sen övningsköra med bror min.

1 kommentar: