söndag 20 maj 2012

Let's Dance

Let's Dance i fredags var verkligen toppen. Det var jätte kul att vara på plats och se hur allt gick till live. Allt flöt på bra och det märks att de har hållit på länge med det här för det var verkligen proffsigt gjort. 

Jag, Mamma och Chrilles Anna åkte med bussen till Stockholm så vi var där runt fyra. Sen fick vi två timmar i gamla stan för att hinna äta middag.







Samling vid bussen igen klockan sex för att bege sig till Studion. Väl där bjöds det på vin och vi hade tid att mingla, dricka vin och leta rätt på våra platser. Vi hade jätte bra platser precis vi scenen. Hade bra sikt både mot juryn och Green room och framför allt dansgolvet. Vi var väldigt nöjda. 










Jag kollade varken in Anton eller Marcus, däremot sneglade jag en hel del på Calle, grr. Tydligen så har ju den där ungen Molly satt klorna i honom men kolla kan man ju alltid. 

Mamma fick äntligen träffa sin Marcus, Det var ju en himla tur att han fortfarande var kvar i tävlingen. Fast inte så konstigt egentligen så mycket som mamma har röstat, hehe



Mest exalterad var jag nog ändå av att se David Hellenius. Jag har ju vart ett fan av honom länge. Från Pyjamas och Pass på tiden, Jag missade heller aldrig Hey baberiba. Kort var han annars precis som jag trodde. Han är en så sjukt bra program ledare. Det blir inte en tråkig stund med honom. Han har alltid en come back till det folk säger och lyckas få en komisk twist på det mesta. 

Det var en mycket trevlig och mysig kväll som slutade sent. Jag skulle absolut kunna tänka mig att göra det igen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar