tisdag 8 maj 2012

Expriment

Så var det en ny vecka med nya möjligheter. Jag känner att jag sakta men säkert börjar hitta tillbaka till livet igen. Efter en si så där månads depp till och från. Solen börjar komma tillbaka och värmen smyger sig på vilket alltid är ett bra tecken.

Gårdagen bjöd på jobb från 11-16 blev in ringde på morgonen igen. Om inget händer så ska jag jobba nästa gång på torsdag igen. Jobbet går bra och det känns skönt att inte länge vara arbetslös en titel som inte klär mig. Efter jobbet möte jag upp Heidi och vi gick på en nästa två timmars promenad. Kvällen spenderades med att plugga trafik inför dagens övningskörning. Jag och Chrille ska ge oss ut på motorvägen vilket känns smått livsfarligt men jag tror jag är redo. Jag måste verkligen snabba på det här körkortet det har redan fått tagit alldeles för lång tid.

Fick även ett samtal från Cassandra på kvällen, hon frågade om jag ville hänga på till Ullared den 31 maj. Så vitt jag vet ska jag inte jobba då så det var klart jag ville följa med :) Det blir nattbuss för att sen spendera en hel dag där för att sen åka nattbuss tillbaka.
Vi diskuterade också den planerade tatueringen som komma skall ;)

Apropå på titeln så håller jag på med ett litet experiment. Jag kommer att berätta mer om det när jag har fått resultatet och det är meningen att detta ska bli en välbehövlig knuff i rätt riktning.

Kameran är det tänkt att jag ska hämta idag så jag får in lite bilder i bloggen igen.

Håll tummarna att jag överlever motorvägen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar