lördag 16 februari 2013

Trött

Jag överlevde passet idag och det gick helt okej. Några missöden men inga allt för stora och så fick jag en del dricks som jag tacksam tog emot :) Jobbade dock till tolv och inte tio då det var folk som satt kvar till efter stängning och sen ska man kassa ut och städa så det blev övertid på det. Nu har jag så jäkla ont i fötterna och gud vad skönt det ska bli att sova. Kollade schemat för nästa veck och jag är ledig måndag till torsdag, plus att jag är ledig på söndag. Skumt men jag har faktiskt inget emot även om det inte blir så mycket klirr i kassan. Lugn vecka nästa vecka med andra ord, jag jobbar helgen bara kvällspass så det kan nog vara nyttigt med lite ledighet. Så nu har jag tid att skypa i veckan vänner ;) <3

Nu säger jag God natt imorgon väntar jobb fem till tio eller hur länge jag nu blir kvar.

Sov gott mina vänner! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar