fredag 8 februari 2013

Som jag tycker om dig!

Min kära fina underbara kusin! Inte finns det väl någon som stått ut med mig så länge som du, genom alla perioder i mitt liv har du funnits där och jag är så evigt tacksam för det! 



Idag skypade vi äntligen. Vi lyckas aldrig få en tid som funkar för bägge men nu så kom läget och det var så underbart. Två timmars awesome talk med bästa kusin som alltid får mig på bättre tankar, tack fina du nu skypar vi snart igen!

Idag vaknade jag med huvudet fullt av planer. Kollade ut genom fönstret och såg att det regnade. Rullade över på andra sidan och somnade om, haha så mycket för den lediga dagen. Gick dock till gymmet vilket var toppen. Imorgon försöker jag igen då jag är ledig då också, börjar inte förens fem på lördag så jag ska nog kunna hitta på något skoj imorgon kväll. 

En dag i taget, det blir bra det :) 

2 kommentarer:

  1. Men åh! Du som snarare stått ut o funnits för mig! Bästa fina du! Skype imorn? <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Bästa du! Snart får vi tid att skypa igen <3

      Radera