lördag 9 februari 2013

Hur fort?

Går inte tiden ibland, helt sjukt. Redan har mina två lediga dagar passerat och jag står nu inför mitt första egna jobbpass ikväll. Bara fem timmar så jag hoppas att inte allt för mycket kan gå galet. Men håll tummarna för att jag inte gör bort mig.

Nu ska jag snart dra iväg till skolan för att möta upp min dialog partner Joanne, hon är borta på onsdag så vi tänkte få lite gjort idag istället.  Sen blir det direkt till jobbet.

Igår så gick jag på stan och fixa nya dojjor till jobbet plus massa annat som jag behövde. Sen satte jag mig och andades ut på ett café och käka och drack kaffe. Detta i sällskap av min mor som jag hade på telefon, fina älskade mamma alltid lika mysigt att prata med henne.

Sen så drog jag hem och häckade här ett tag innan jag möte upp grabbarna grus på en pub. Trevligt som alltid dock så ska Kalleman dra hem till Sverige igen. Han fick inge jobb så nu ger han upp, tråkigt jag kommer sakna honom.



Ikväll vankas det stor fest men jag slutar inte förens tio och är väl hemma runt elva. Sen börjar jag klockan ett imorgon så jag vet inte om det bara blir att ta det lugnt för min del. Nå ja framtiden får visa sig i sinom tid :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar