torsdag 28 februari 2013

Moff-dag

Så idag var en väldigt oinspirerade ledig dag kan man väl säga. Jag kom upp skapligt runt tio tiden. Degade runt hemma alldeles för länge. Skulle gå till gymmet men sket i det i min egen själv ömkan. Drog ner till stan och fixa en ny mobil. Min andra pajja efter en lite för galen ute kväll I guess hade spillt något på den så att knapparna inte velat samarbeta speciellt bra. Nu så kommer jag inte ens in på menyn och kommer därför inte åt massa viktiga funktioner. Så jag gav upp den och gick till argos och fixa en nya för under två hundra spänn helt okej enligt mig. Det är en jätte basic samsung som får duga så länge. Sen så fixa jag klistermärken som tydligen är skit viktiga för att dekorera mina tiptraces med på jobbet. De är de där små svarta brickorna som man lämnar notan på. Fick lite skäll av en av mina fyra manneger att jag inte fixat det än så det var liksom prio ett. Nu är det i alla fall pryda och fina. Efteråt så gick jag till foodmarket och frossa i asiatisk mat helt själv. I know sad person, efteråt tog jag en choklad fudge brownie milkshake och satte mig i solen glupska i mig den. Och mådde jag bättre av frossan? Nej inte alls, snarare skit. Min mage påminde mig om att jag typ är en aning laktosintolerant och har nu gett ifrån sig morrande läten. Förlåt förlåt magen ska inte hända igen (på ett tag i alla fall).
Sen blev det teater lektion som gick bra och vi hade himla trevligt. Chris kom tillbaka! Wow killen har varit seriöst sjuk i två månader nu stackarn. Så han kom tillbaka men kan bara titta på och vara med på uppvärmningen då han inte har varken tid eller en partner till dialogen. Colin forsätter att göra narr av min svenska förövrigt. Jag förklara att flygplats heter just flygplats på svenska och det finner han oerhört roande och det är hans nya favorit ord att säga men framför allt att få mig att säga. Nåja jag gillar ju att roa folk.

Sen blev det ett glasvin med gänget och sen tidigt hem. Imorgon väntar jobb igen,, jippy hehe har bara jobbat tre veckor men redan är jag lagom trött på det. Men det är bra för då värnar jag om mina lediga dagar bättre.

Imorgon hoppas jag kunna pallra mig iväg till gymmet igen i vart fall, det är nödvändigt.

Nu säger jag god natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar