tisdag 19 februari 2013

Solsken


Efter att ha varit på gymmet så ska jag nu dra ner på stan. Idag kör jag på klänning då vädret är superb! Kan knapp fatta att vi har haft sol i flera dagarna, vad sker liksom, men jag håller alla tummar och tår att det får förbli så. Jag kör lite gammaldags stil idag, tror att det är nyttigt att få känna sig lite fin och fräsch även om man bara ska gå på stan själv, det är nog hälsosamt eller i alla fall jag känner mig lite bättre. Håret är all naturell idag för jag funderar på att dra in till någon frisör och fräscha till det lite, kan ju vara en idé har inte klippt mig sen i somras så det kan ju vara på tiden.

Är jag en riktigt bloggare nu föresten? En sån som lägger upp dagens outfit hehe ;) 

Ne vi ses på stan :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar