måndag 3 juni 2013

Juni!

Herregud, det är faktiskt Juni! Hur kom jag hit? Hur lyckades jag med det? Känns som det var nyss jag satt i februari och tänkte att Juni aldrig skulle komma. Men nu är den här och för med sig ljumma vindar och solsken. Det gillas massor.

Jag tänkte bara skriva ett litet livstecken här inne då jag har jobbat så mycket på senaste tiden. Fick inget dröm schema i torsdags direkt. Torsdag 6 till stängning (kl 1), Fredag 5 till stängning (kl 1.20), Lördag 5 till stängning (24.30), Söndag 2 till 9, idag 1 till 10 och imorgon 6 till stängning vad nu det blir för tid.
Både i lördags och söndags tog vi en öl efter jobbet så det var ju trevligt.

Efter imorgon är jag ledig i två dagar sen väntar en jobbhelg igen, däremellan måste jag lyckas klämma in massa teater. Det känns som att dessa 25 dagar som återstår av min vistelse här kommer att flyga förbi, kanske lite för fort. Jag måste ju hinna ställa om, nå ja, det här blir toppen, nu väntar jobb.

Tills vidare..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar