fredag 28 juni 2013

En dag kvar

Imorgon åker jag hem. Väskorna är packade, biljetten är fixad, rummet är städat och nyckeln lämnad.
Men framför allt så är uppspelet över och mitt år på skolan är numera bara ett minne, så sjukt. Vilken berg och dalbana detta år har varit. Men vad jag kommer sakna det, det vet jag ju. Jag är ju sån, njuter av allt som mest efter det har hänt. Knasboll som jag är.

Nu ska jag hem och ladda batterierna och ta mig an nya äventyr med nya tag. Vem vet vad framtiden har att ge men jag är ivrig på att ta reda på det.

Uppspelet var fantastiskt och hela dagen var underbar, så sjukt underbart att få avsluta med att ha en hel dag ihop. Jag skriver nog mer ingående om det sen när jag kommer hem. Vi gick ut igår och jag gick inte till hotellet för ens på morgonkvisten.

Så sjukt jobbigt att säga hej då till alla. Första tanken var ju att jag inte alls visste när jag skulle se alla igen. Men det löst sig ganska snabbt då Colin och Lorena meddelade att de ska GIFTA sig i augusti! Haha så himla sjukt, de har varit tillsammans i sex månader, förlovad i två och ska gifta sig om två månader. ( Och nej hon är inte gravid, det var min första tanke ;) ). Så i augusti är jag tillbaka för att gå på bröllop. Det blir underbart och så härligt att få se alla igen då.

Nu ska jag sova för imorgon flyger vi tidigt. Jag ska få ner mina sista dagar mer ordentligt senare men nu är allt fokus på att komma hem!

Tills vidare..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar