fredag 7 juni 2013

Bingo

fyra sol dagar i rad! Helt sjukt, har aldrig förr varit med om så fint väder här på regn ön. Men gud vad det gör mig glad.

Nu har mina två lediga dagar kommit och gått och ikväll nalkas jobb igen, jippy! Nå ja det är inte så farligt. Efter den här helgen så har jag bara två veckor kvar på jobbet, helt sjukt vad snabbt det går. Känns som att jag började igår samtidigt som det känns som att jag jobbat där i evigheter då jag har kommit så många så nära på så kort tid. Kommer bli tråkigt att säga adjö och inte veta om man någonsin ses igen. Ännu värre är det ju dock med mina klasskamrater. Fy vad jag kommer sakna dem.

Nu på slutspurten så har jag ju så klart börjat vela en del. Är det rätt beslut att åka hem? Var jag lite för snabb i mitt beslut? Vad väntar där hemma? Kommer det här att bli bra?
Ja vem vet? Det får visa sig, för jobbet är uppsagt, mitt rum kommer att hyras ut på nytt och min kurs tar slut, det lämna hur som haver inte många alternativ än att åka hem och det är ju det jag vill göra eller hur?
Ja herregud jag blir inte riktigt klok på min egen hjärna.

Igår var en seg dag som  i var fall avslutades med en trevlig scen övning med Chris, han är för rolig han, så himla tankspridd kille. Vi fick lite gjort i alla fall men när klockan närmade sig tio kunde vi inte för våra liv komma igenom scenen längre då vi bröt ihop i små skrattanfall hela tid. Det är lite av en bieffekt av att ha en superseriös scen, vi ska ju vara jätte ledsna men till slut så blir den där spänningen alldelse för ihärdig och då bubblar det över i skratt i stället.

På söndag efter jobbet ska jag i stort sätt möta upp hela teater gänget för att öva så mycket som möjligt, jag längtar! Det är alltid så trevligt att umgås med dem och jag vill verkligen göra det så mycket som möjligt tills jag ska åka hem.

Igår innan jag gick och la mig kollade jag på en film som min kusin rekommendera. Elvis and Anabelle


Den var så där små skum och jätte mysigt, jag gillade den massor. Blev så himla sugen att bara dra iväg på en roadtrip med min pojkvän när jag såg den. Ett problem bara,  jag har ju ingen pojkvän! haha men men den dagen jag faktisk lyckas fånga en sådan så ska vi göra en spontat (hur spontan den nu kan bli då jag redan planerar den) roadtrip. 

Ne nu ska jag väl försöka få ordning på allt innan jobbet. 
Tills vidare...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar