lördag 22 juni 2013

Tiden

Nu helt plötsligt börjar det bli svårt att få tiden att räcka till. Jag har ju inte direkt gett mig själv ett schema med överflödigt med tid om man säger så.

Nu i helgen jobbar jag mina sista pass på T.G.I.F vilket känns jätte skumt i sig samtidigt som det känns jätte skönt, idag gör jag min sista stängning. Har svårt att tro att jag kommer sakna just dem. Sen imorgon göra jag sista am skiftet, 12 till 18:00 sen är jag klar. Sen kommer jag till dilemmat om jag ska gå ut och dricka med kollegorna efteråt som en farväl grej eller om jag ska åka och repa med teater polarna. Måste bestämma mig snart men jag grubblar lite till på det. Jag vill ju så gärna gå och dricka en sista gång med kollegorna samtidigt som jag borde repa teater. På måndag hinner vi i och för sig repa en del, sen har vi ju tisdag men då är mamma här så då blir det ju lite knepigt.

Samtidigt som teater och jobb sker så har jag ju massa annat att få klart, packning och städning av mitt rum bland annat. Så svårt att packa ner allt när jag fortfarande behöver kläder en vecka till. Måste försöka tvätta sängkläder och handdukar också innan jag åker, dessa skall jag ju ge till nästa inneboende och då vill jag ju inte direkt att de ska vara skitiga. Julius har jag nästa enbart sovit i min säng på senaste tiden så det är stört mycket katthår på mina sängkläder.

Detta är mitt kaos just nu.


Och så har vi otroligt hjälpsamma Julius.



På nått höger ska ju få ihop det här ändå. Om en vecka är jag ju hemma och då måste det ju ha löst sig eller hur. Tills dess har jag inte tid att sitta här i vart fall. Dags att få lite nytta gjort. 





2 kommentarer:

  1. Åh, hur ska Julius klara sig utan dig?

    Btw var uppe i din nya lägenhet igår och den är sååå sjukt nice Gabbe! Alltså köket! Sååå fint! Lucky bastart ;) LOVE LOVE

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja du det har jag själv undrat, lilla julle som har varit min roomie i stortsätt.

      Ja mamma sa att du varit där uppe, så himla kul att så många sett den förutom jag som faktiskt ska bo där hehe, men snart så är jag hemma, LOVE LOVE

      Radera