torsdag 19 juli 2012

Tillbaka

till medvetenheten är jag nu lagom tills jag ska gå och lägga mig. Bra där!
Har varit något överdjävligt bakis idag. Usch och fy, så där så man svär att man aldrig ska dricka igen. Igår var jag ute med Kusinen, den andra kusinen, den andra kusinens flickvän och så bror min med hans flickvän. Vi hade super trevligt på förfesten och hade lika trevligt när vi beslöt oss för att dra ut. En toppen kväll som blev väldigt lyckad. Jag drack på tok för mycket, vakna med huvudvärk som inte var av denna värld. Har sovit bort hela denna ledig dag, tacka gudarna att jag var ledig idag men känns lite som ett slöseri. Nu väntar jobb imorgon för att sen ha ledig helg. Jippy

See ya

Undrar också om jag ska våga hoppas nu? fast jag tror nog jag gör bäst i att lägga känslorna på is.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar