måndag 9 juli 2012

Ny layout

Vad sägs som den nya layouten på bloggen? Lite väl flickig kanske, nåja jag slängde ihop den på no time och då blir det så. Den är inte riktigt lika sofistikerad som min tidigare, men jag ville ha en sommrigare som gick i vitt och lila och då blev detta resultatet.
Det hjälper ju inte direkt att man inte har några bra program att jobba med. Man kommer inte så långt med gratis sidor på Internet och sen att få ihop allt i paint liksom. Den funkar antar jag, fixar säkerligen en ny till hösten.

Dagen har faktiskt bjudit på prima väder men inget samtal från Dublin :/ Segt jag som verkligen ville att de skulle höra av sig. Hoppet är inte släkt ännu dock, jag hoppas fortfarande på ett samtal imorgon. Dock så är chansen att jag kan åka den här veckan väldigt liten så det skulle vara om det kan erbjuda en tid nästa veckan. Den som lever få se men fy så kul det skulle vara att få komma in på skolan. Bara tanken att få spela teater igen till hösten gör mig helt bubbligt glad. Jag är så redo att återgå till det kreativa igen!!

Då det knappast blir något Irland den här veckan så är det sex dagars jobb som väntar. Nästa lediga dag är om en veckan, jippy. Det blir nog bra när pengarna kommer sen, då ska jag väl finna det lättare att förstå varför jag valde att arbeta.

Klockan ringer tidigt, dags att runda av minsann.

Bild från våren 2010 när vi satte upp våran tolkning av Gökboet som slutproduktion. Det var helt fantastiskt att göra.

1 kommentar: