torsdag 12 juli 2012

Prometheus

Igår så satt jag i bio mörkret och myste med dessa två. 


Vi kollade på Prometheus, den ny Alien filmen med Noomi Rapace. Den var helt okej men jag är inte så mycket för Alien filmer. Den var sjukt äcklig ibland och slutade ganska trist. Men det var kul att se Noomi i en helt annan roll och på engelska. För att nyss ha lärt sig engelska så imponerar hon stort men dialekten är svår att tyda. En blandning av brittiska, svenska och amerikanska emellan åt. Fy vad vi skrattade åt en scen när Noomis karaktär förstår att de måste lämna planeten och hon skriker; "We have to LIV";) 
Filmen var säkert jätte bra om man tycker om den här typen av film, av mig får den 3 Popcorn av fem möjliga.
På vägen hem sen märktes det att vi hela bunten var över trötta för vi spårade lite, hoppas ingen blev rädd av våra tokerier. 

Imorgon väntar jobb igen, tidigt! Dags att sova. Fortfarande inget nytt från skolan så jag börjar tro att hoppet är ute. Så jäkla trist :/ Men jag får hoppas att det är meningen att jag ska finna vägen någon annanstans. Den som lever får se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar