tisdag 24 juli 2012

Tick tack

Dagarna går fort, ännu mer så när man jobbar hela dagarna. Idag är det fem dagar kvar tills jag sitter på ett flygplan till Irland. Sex dagar tills jag ska ha en hel dag med audition till skolan. Fortfarande, varför gör man så här mot sig själv?

Jag har fortfarande inte spikat två monologer men vägrar få panik ännu, hehe
Högen har vart fall blivit mindre och jag börjar väl luta mot några. Imorgon så ska jag över till brorsans lägenhet och öva tänkte jag. Då de är i Italien så är den tom och jag får eget space att testa mina gränser på.

Detta är mitt golv just nu;


Allt från låttexter till Shakespeare, puh hur ska det här gå. 


Min överfulla papperskorg med sånt som inte riktigt höll måttet för min smak. 

Imorgon måste jag verkligen få ordning på allt, jag måste ju ha tid att fin slipa på dem. Sen måste jag ju hinna öva på frågorna på Intervju. Det underlättar ju inte direkt att jag jobbar varje dag nu tills jag åker. Sen så jobbar jag när jag kommer tillbaka också. Det blir inte mycket till ledigt. Torsdag nästa vecka då kan jag andas ut, jag längtar hehe. Ne men det här blir en kul upplevelse och det är ju inte precis som om de dödar mig om jag är dålig,,, eller??

Efter denna vecka och nästa så jag har jag enbart sex schema lagda arbetspass kvar. Sen väntar två veckors "semester" då jag bara kan ta det lugnt och vänta på svar från skolan. Det ska blir löjligt skönt.

Dags att runda av igen, imorgon väntar jobb. 
Håll tummarna för att jag får ihop allt är ni snälla. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar