måndag 16 juli 2012

Ledig!

Underbar måndag då jag har varit ledig! Sol fick jag också dessutom. Jag har spenderat dagen med att ta en lång sov morgon. Sen spendera jag dagen på stan med Mamma. Det blev några spontan köp från min sida.

Massa nya smycken, för jätte bra pris på ginatricot, förutom ringen som är från Åhlens.

Fyra par strumpor och en ny plånbok.

Ett nytt nagellack och en bodylotion som ska minska hårväxten på bena, ska bli intressant att se om den funkar.

Efter stan möte jag upp Emma för en promenad i vilsta området. Som alltid lika trevligt. Synd är att Emma jobbar hela veckan och jag har blivit av med min vinkompis ;) Jag är ledig på torsdag och lördag så jag tänkte passa på att parta till det på onsdag och fredag jag behöver bara folk till det. Någon som är frivillig?

Imorgon väntar jobb igen, men bara två dagar tills nästa lediga dag. Jag längtar! Vi ska också till Le gran imorgon för att äta, Chrille och Anna ska bjuda mamma då hon fyllt år. Det ska bli jätte trevligt! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar