söndag 1 juli 2012

Midsommar

Nu kommer ett mycket försenat inlägg!

Midsommar helgen är över och den var underbar även om vädret kunde varit bättre. Förviso var fredagen toppen men resterande dagar har solen lyst med sin frånvaro.
Fredagen spenderades i alla fall till en början på jobbet, 12 till 18. Har väl aldrig varit så trevligt att jobba som då, alla önskade glad midsommar. Så väl stökiga ungdommar som bittra gamlingar bemödade sig att önska en fin dag. Det tyckte jag var himmla trevligt.
Sen bar det hemmåt för att äta traditions enlig mat och mysa med familjen. Som alltid sjukt god mat och trevligt sällskap.

Mums!

Världens sötaste morfar

Finaste mamma i en färgsprakande outfit

Sen bar det iväg till Martin där ett skönt gäng satt. Planen var att festa vidare på annat håll men då stämningen var på topp blev jag kvar. Vi pratade, lyssnade på musik och hade skit trevligt och vi traskade inte hem förens vid halv fem. Jag sov hemma hos Fabian då det hade blivit kallt och den lägenheten var närmare.

Lördagen var seg men jag har lovat att jag skulle dra ut med Emma. Hon hade jobbat på dagen och därav missat mycket av myset på fredagen och ville ta igen. Vi börja på Royal och avsluta på O'learys i sällskap av Fabian. 

På Måndag blev det café mys med Madde. Hon åkte till Barcelona nu i lördags och det känns ganska så sorgligt fast kul för henne så klart. Nu blir hon kvar där i alla fall ett år skulle jag tro. Jag kommer och hälsar på och jag hoppas hon trivs som fisken i vattnet. 


Det var förra helgen de, har haft fullt upp och det här inlägget har legat halv klart som utkast länge. Ett update inlägg väntar ;) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar