tisdag 19 juni 2012

Underbar helg!

Helgen har varit fantastisk och som alltid för kort. Fattar inte att tiden flyger så när man har roligt. Sen långt tillbaka var det bestämt att jag och Fabian skulle till Grönalund. Anna som inte hade något bättre för sig hoppade även hon på. De två intog storstaden på fredagen där de övernatta hos Fabians mamma.
Själv hade jag redan lovat bort just fredagen till mamma, vi två tog en after work på grappa och hade ruskigt mysigt :)

På lördag vaknar jag till värsta tänk bara väder, fy fan för den syndafloden. Dock var jag alldeles för inställd på Grönan för att ens tänka på att ställa in. Var i storstan runt ett tiden, mötte upp Fabian och Anna och styrde stegen mot Grönana. Vädret vägrade att ge med sig men i ett par Ûber snygga regnponchos så gick det ju fin fint. Vi fick fin besök av Channette som slutat jobba och lite senare av en väldigt bakis Dannie och en lika bakis Petra. Runt sex tiden började det äntligen klarna och det blev faktiskt riktigt fint mot kvällen. Det var en otroligt mysig dag som jag önskar att vi kan göra om snart. Runt tio var vi klara på nöjesfätet och drog vidare till Fabians mammas lägenhet för förfest innan jag, Anna och Fabian skulle ut. Vi fick med oss Petra dit vilket var väldigt trevligt :) Runt ett tiden drog vi i alla fall ut till en pub och där spendera vi resten av kvällen som sen avslutades med hamburgare på donken vid fyra tiden. Vi hade soluppgången till sällskap på vägen hem.

Inga dåliga väder när man har bra kläder!





Vi var ju bara tvungna att göra en repris av denna bild, den första är från 2003/2004 tror jag och den andra tog vi i helgen. Tycker vi är oss ganska lika ;)

Alltid lika underbart att få umgås med dessa fina människor. Längtar redan till nästa gång. 

Jag vill även passa på att hylla min kära bror och hans fina Anna som tog sig runt Å varvet (10 549m) på sinnessjukt bra tider. Jag är mäkta imponerad, det är riktigt välförtjänt så som de har tränat. 

Chrille sprang på 46 minuter och Anna på 62 min tror jag, Så jävla bra jobbat! 
Bilden är super stulen från Anna :)

Ne nu ska jag snart sova, jag hoppa vakna upp till solsken imorgon, nån dag måste det ju ske. I sånt fall ska jag ge mig ut och spring 5km som jag gjorde för några dagar sen. Så här vacker var det då.


Nattis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar