onsdag 20 juni 2012

To do list

Idag har varit en dag enbart vigd åt att pricka av saker på min to do list. Den är inte slutet än men den blev i alla fall mindre.
Först blev det en tur till Poa's bilskola för att fixa tid för en körlektion plus för riskettan. Riktigt skönt och jag hoppas detta blir en ny start på körkortet igen.
Sen drog jag ner på stan för att kolla lite, känns som om det var hundra år sen jag var ner där. Det blev en massa nödvändigt ont som jag tänkt köpa länge.


En bikini blev äntligen in handlad på Staduim fann jag den. Sen blev det även ett par tighta löparbrallor. Inne på hm fann jag även ett par bra tränings shorts för 99 :- så det var ju taget. Team sportia bjöd på bra priser på skor, 399 :- för ett par väldigt behövliga löpardojjor. Sen blev det body lotion, ansiktskräm och rengörings servetter allt från Nivea, om man ändå var sponsrad av dem, men icke det vara bara att hosta upp. Ja en kostsam historia blev det ju men det var klart nödvändiga saker. 

Sen blev det att gå ut med hunden och efter det matlagning åt familjen. Sen var jag ju tvungen att inviga mina nya fina vita skor genom att göra dem bruna i 5km spåret. 
Väl hemma igen fick jag äntligen tavlorna på plats. 


Dålig bild som jag inte orkar fixa, men jag blev ruskigt nöjd och det livade till lite i rummet :) 

Nu ska jag runda av och gå och lägga mig. Är ruskigt trött. Imorgon väntar jobb!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar