söndag 3 juni 2012

Helgen

I helgen har kameran fått vila av någon konstig anledning. Den har legat i väskan men det har inte blivit några bilder.

I fredags blev det i alla fall lite spontant vin häng med Kusinen och hennes vänner sen bar det av till Le grand. Det var helt okej, Dj'n kunde varit bättre men sällskapet var som alltid toppen. Jag och kusinen lyckades dessutom kassa hem 40 kr på black jack, hehe vilken förmögenhet. Sen så träffade jag kära Anna som jag inte sett på evigheter verkligen. Det var hur mysigt som helst och nu när vi båda är i stan lär det ju bli fler gånger.

Lördagen var lite bakis seg men det hindrar en ju inte från att vara i farten. Jag och Emma hade bestämt att vi skulle kolla på inspelningen av Fame som vi var med i. Hon hade inte sett den då vi egentligen inte får inneha den versionen på grund av brist på rättigheter. Nu har jag lyckats få tag på den ändå tack vare människor som känner människor, coolt va ;) Så vi styrde stegen till Kim tillsammans med en annan tjej från Fame vid namn Helena. Det var väldigt roligt att se den tillsammans, många goda skratt över sånt man helt glömt bort.
Sen tog vi en tur till vårat stammis ställe Sylvia. Det är så roligt för när de är samma tjej bakom baren så behöver hon bara kolla på oss för att ha två New castle klara när vi kommer fram. Sen så kastar hon fram två kortläsare då hon vet att vi betalar separat. Ganska så lustigt.

Idag känner jag mig lite rastlös och vet inte riktig vad jag ska göra. Vädret hade ju kunnat vara bättre plus att söndagar alltid är ganska så sega oavsett. Jag funderar på en jogging tur i alla fall sen får jag hitta på nått efter det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar