måndag 4 juni 2012

Papas tapas

Idag blev det lite överaskande 4 timmars jobb då de ringde och behövde en extra. Vad gör man inte liksom. Hade planerat att gå på stan med Anna egentligen men jag fick skjuta på det. Klockan fem joinade jag henne i alla fall tillsammans med Channette. Vi satt och häcka hos Anna ett tag innan Fabian anslöt till gänget, då bestämde vi oss för att gå ut och käka. Vi hamnade på Papas tapas där vi beställde in massa små rätter. Efteråt tog vi en kaffe på first class för att sen gå hem till var och en. Det var som alltid oerhört trevligt och det var ju så länge sen vi umgicks alla fyra. Det blir så väldigt sällan nu förtiden. 

Middag med de bästa :)

Sen ringde fina Lisa som jag lärde känna i Norge. Hon har ganska nyligen flyttat hem till Karlstad igen och är rastlös. Så i söndags bestämde vi dejt till imorgon. Vi börjar med en hel dag i Stockholm för att sen återvända till Eskilstuna och med att fina Lisa övernattar här. Det ska bli sjukt kul att träffa henne igen. Det var så länge sen sist. Jag var på besök i Norge i december förra året och då träffades vi men sen har det inte blivit av så jag är helt klart övertaggad inför imorgon. Som jag har saknat henne!

Vi var alltid som coolast tillsammans, eller enligt oss i alla fall ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar